معرفی دانشگاه

گروه صنایع غذایی شیرین عسل  در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد و هماهنگ با فناوری روز در تمامی زمینه ها و سطوح تخصصی و مدیریتی که لازمه حفظ جایگاه کنونی مجموعه و ارتقای آن در سطح جهانی می باشد ، بر آن شد تا علیرغم سختی ها و مشکلات فراوان ،  مرکز آموزش  علمی کاربردی گروه صنایع غذایی شیرین عسل را در سال 1386 در زمینی به مساحت 3000 متر مربع و فضای آموزشی 1200 متر مربع تاسیس نماید.

این مرکز  در حال حاضر با بهره گیری از اساتید مجرب در دو گروه آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی،در مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های نظیر مهندسی فناوری صنعت شیرینی و شکلات، کنترل کیفیت مواد غذایی، کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع غذایی، حسابداری، مدیریت کسب و کار، مدیریت فروش و ... به فعالیت خود ادامه می دهد.

در راستای افزایش تقاضا در خصوص آموزش کیفی دانشجویان در رشته های مختلف،هیئت مدیره محترم هلدینگ شیرین عسل را مصمم بر احداث و بهره برداری از ساختمان آموزشی مجزا و پیشرفته با مساحت حدود 5 هزار مترمربع و فضای آموزشی 4 هزار مترمربع و در عین حال با امکانات و تجهیزات مدرن در 5 طبقه در سال 1398 نمود.

این مرکز در حوزه پژوهشی رتبه پنجم در بین 601 مرکز علمی کاربردی کشور و رتبه اول در بین مراکز علمی کاربردی استان را کسب  نموده است. دریافت مجوز مرکز نوآوری و مجوز انتشارات ، تدوین خوشه شغلی کارخانجات و بازنگری در سرفصل 6 رشته گروه صنعت ، چاپ بیش از 30 مقاله در در مجلات بین المللی و کنفرانس های داخلی،برگزار کننده بیشترین کارگاه های آموزشی و برگزاری به روزترین دوره های کوتاه مدت از جمله دوره مدیریت کیفیت آزمایشگاه ها مطابق استاندراد 17025 و هم اکنون برگزاری اولین کنگره ملی شیرینی و شکلات در سطح کشور از دیگر موفقیت‌های این مرکز می باشد .

 در حوزه فرهنگی این مرکز رتبه دوم جشنواره قرآن و عترت در سال 1399 و رتبه شایسته تقدیر در بخش نشریات دانشجویی (فصلنامه سروش) در جشنواره حرکت سال 1400 و رتبه اول مسابقات ورزشی در زمینه دارت در سال 1400 را کسب نموده است.برگزاری اولین جشنواره علمی،فرهنگی و هنری مهر و ماه در بین مراکز استان و راه اندازی مرکز مشاوره و چاپ و نشر مستمر فصلنامه کیمیا از اقدامات برجسته این مرکز بشمار می آید.

با افزایش تعداد دانشجویان مرکز ورشته‌های این مرکز و با توجه به تجهیز مرکز به امکانات به روز آموزشی، جهت‌گیری به سمت ارتقای کیفیت و حرکت به سمت مهارت و اشتغال محوری در اولویت فعالیت‌های این مرکز قرار گرفته است .

برگزاری دوره های آموزشی متنوع برای سطوح مختلف مدیران ارشد، مدیران میانی، کارشناسان، سرپرستان و کارکنان با گرایش های مختلف و نیز برگزاری سمینارهای مختلف در زمینه های صنعتی ، مدیریتی و بازاریابی از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.

اختصاص سرویس رایگان ایاب و ذهاب،اولویت استخدام در هلدینگ، تخفیف شهریه، سرو غذای گرم و متنوع بصورت رایگان، از مهمترین مزایای تحصیل دانشجویان در مرکز علمی کاربردی شیرین عسل بوده و پذیرش دانشجویان با هر نوع دیپلم و بدون نیاز به پیش دانشگاهی از دیگر امتیازات تحصیل در این مرکز می باشد.تمامی کلاس‌های این مرکز مرکز مجهز به ویدیو پروژکتور و امکانات به روز آموزشی و رفاهی، کارگاه کامپیوتر پیشرفته، سلف سرویس، کتابخانه و سالن مطالعه و آمفی تئاتر، سالن ورزشی، آزمایشگاه و کارگاه‌های مجهز است.

این مرکز تا بحال توانسته است حدود 2 هزار دانش آموخته مهارتی را تربیت نماید و امید است در چشم انداز 5 سال آینده بتوانیم با جذب حداکثری دانشجو از سراسر کشور این رقم را به چندین برابر ارتقاء دهیم.


 
© 2012 ShirinAsal.com - Designed by: ShirinAsal IT Center. All Right Reserved.